ANKETA: Da li ti učenje računarstva i informatike pričinjava zadovoljstvo?

Bliži se kraj prvog polugodišta. Zaključuju se ocene i sumiraju rezultati rada – kako učenika tako i profesora. Umesto evaluacionih listića na poslednjem času u ovoj 2011. godini, odlučila sam da napravim anketu u elektronskom obliku. Iskreni odgovori na narednih nekoliko pitanja pomoći će mi da bolje isplaniram i organizujem časove u narednoj godini.

Unapred se zahvaljujem svim učenicima koji će odvojiti nekoliko minuta i odgovoriti na pitanja koja slede. Poslednje pitanje nije obavezno i u njemu možete ostaviti komentare i sugestije. Rezultati ove ankete će i vama pokazati koliko vam zadovoljstvo pričinjavaju časovi računarstva i informatike. Što ste više puta odgovorili sa da ili su brojevi od 1 do 5 veći, to je i vaše zadovoljstvo učenjem ovog predmeta veće.

Ideja za anketu i većina pitanja su preuzeti iz knjige Darijuša Hentkovskog „Iz škole“ i prilagođena su predmetu koji predajem. Ovom prilikom preporučujem svim kolegama koji još uvek nisu bili u prilici da se upoznaju sa sadržajem pomenute knjige, da to učine još ove godine.

21.1.2012. god. Anketa je zatvorena. U toku je pregled i sređivanje rezultata. U konačnim rezultatima će biti objedinjena svi odgovori. Uskoro će rezultati biti dostupni za pregled, analizu i komentarisanje.

Ovaj unos je objavljen pod Ostalo i označen sa , , . Zabeležite stalnu vezu.

19 reagovanja na ANKETA: Da li ti učenje računarstva i informatike pričinjava zadovoljstvo?

  1. Povratni ping: Rezultati ankete | Računarstvo i informatika

  2. Boris Matijasevic kaže:

    Anketa je super, mada mi je trebalo 2 minuta dok sam nasao gde da udjem da popunjavam jer nisam ni citao tekst🙂 Primetio sam u komentarima iz ankete da ljudi ne znaju kako da vide rezultate…. Mozda da izbacite ovde negde link za rezultate, da ne moraju da ulaze u anketu pa da idu See Results. I mada nisam ostavio nikakav komentar dajem +1 za komentar, citiracu:
    „Da se manje nervirate😀 i da mi zakljucite 5 a ja da ne radim nista cele godine tj. polugodista😀 „

    • Trebalo ti je 2 minuta jer si žurio na zaista zasluženi raspust🙂 Mada mislila sam da bi mogao biti problem „gde kliknuti za anketu“ ali se vremenom pokazalo da je i ovako sasvim u redu.
      Što se tiče rezultata ankete, onima koji popune anketu deo rezultata se prikazuju odmah, a svi ostali će morati da sačekaju konačne rezultate. Čak ni opcija See Results ne prikazuje sve dosadašnje odgovore. Naime, zbog manjeg tehničkog problema kod jednog od pitanja, anketa je pokretana dva puta, pa će u konačnim rezultatima biti objedinjeni svi rezultati. Tek tada ću staviti rezultate u okviru članka, da mogu da se vide, komentarišu i analiziraju.
      Da li bi ti mogao da iz informatike cele godine ne radiš ništa, čak i kada bih ti obećala 5-icu?🙂

  3. Milica Femic kaže:

    Razredna,anketa je super!

  4. Bravo, zanimljivo je! Zanimaju me rezultati ankete, nadam se da ćemo imati priliku da ih vidimo. Svaka čast!

  5. Profesorice jako mi se svidja anketa….Superrr🙂

  6. Nina Nedović kaže:

    Vrh /\

    Peace (‘.’)y

  7. S. kaže:

    Baš kako je zamišljeno razvojnim planom škole. Sve pohvale od pedagogice!

  8. Slađana kaže:

    Pošto predajem informatiku u srednjoj stručnoj školi i svake godine anketiram učenike na kraju školske godine, sada ste mi dali ideju da to učinim i na polugodištu online. Slučajno sam naišla na Vaš blog i želim da pohvalim ideje za članke i linkove, kao i za kreativnost u nastavi. Pozdrav i sve najbolje u budućem radu.🙂

  9. Ovo je super … moraću da „ukradem“ 🙂

  10. psychoprof kaže:

    svaka cast za ideju i izvedbu, mnogo mi se svidja… : )

Ostavite odgovor

