Rezultati kontrolnih zadataka i jedna dilema

Dilemas-moralesBliži se tromesečje. Mnogo je kontrolnih zadataka  i odgovaranja. Ocene će pokazati koliko su učenici bili uspešni. Ovde nećete pronaći rezultate kontrolnih zadataka koje su radili moji učenici. Ocene saopštavam učenicima na času. Ali…

Danas sam primetila, da su na bar tri bloga nastavnici objavili rezultate kontrolnih zadataka. Razumljivo je zašto su baš ti tekstovi danas bili na listi najposećenijih blogova. To je pokrenulo staru dilemu. Dvoumila sam se da li da pišem baš tim kolegama ili da u jednom članku napravim anketu i utvrdim šta mislite vi ostali o ovom problemu. Rezultati male mature su privatna stvar. Smatram da su i rezultati kontrolnih i pismenih zadataka takođe privatna stvar. Ove informacije ne treba da budu javno dostupne jer osim učenika i njihovih roditelja mogu da im pristupe i mnogi drugi kojima nisu namenjeni. Da li se slažete ili sam ja nešto pogrešno razumela? Pomozite mi da razrešim dilemu tako što ćete odvojiti malo vremena i odgovorite na sledeće pitanje…

Ovaj unos je objavljen pod Ostalo i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

5 reagovanja na Rezultati kontrolnih zadataka i jedna dilema

  1. Povratni ping: Сан српскошколске ноћи | Био-блог

  2. Slađa kaže:

    Ja ne objavljujem, ali mislim da bi mogla neka četvrta varijanta tj. zaštićeno lozinkom za učenike jednog odeljenja.

  3. Prof. Dragana kaže:

    Ovako,profesor sam u jednoj Novosadskoj školi,i baš slučajno malo pre naiđem na ovu anketu…Sasvim podržavam svaki vid pomoći učenicima,pa čak i u vidu rešenih zadataka,jer ako je već učenik spreman da pronađe rešenja i da se snađe za veću i bolju ocenu,zašto da ne?
    Danas nije važno koliko znaš i koliko si obrazovan,namazanost i snalažljivost su tražene osobine.

    Sasvim podržavam rezultate kontrolnih zadataka objavljenih na internetu i mislim da bi oni trebali biti dostupni svima. Poz

    • Čini mi se da se nismo najbolje razumele. Pitanje se odnosilo na ocene učenika, a ne na rešenja zadataka.
      Zadatke i rešenja bih svakako i ja objavila, ali ocene ne bih. Ipak hvala što ste svoje mišljenje podelili sa nama.

Ostavite odgovor

