III razred: Naredbe za organizaciju ciklusa – NAGRADNI ZADACI

08---nagradni-zadaciNakon što su učenici savladali naredbe za organizaciju ciklusa FOR, WHILE i REPEAT stečeno znanje mogu da primene na nekim praktičnim zadacima.

 

Za rešavanje sledećih zadataka potrebno dobro poznavanje svega što smo do sada učili, ali su malo drugačiji od zadataka koje smo radili na časovima. Učenici koji prvi tačno reše jedan od ovih zadataka i njegovo rešenje ostave u komentaru biće adekvatno nagrađeni 🙂  Učenicima koji tačno reše neki od zadataka, a ipak ne budu „prvi“ sledi utešna nagrada 🙂 Jedan učenik može biti nagrađen za samo jedan zadatak. Svaki trud se „isplati“, a sticanje znanja ne treba posebno ni spominjati – podrazumeva se…

Razmislite kako biste rešili sledeće zadatke u razvojnom okruženju Lazarus i rešenja ostavite u komentaru ispod ovog teksta. Komentari će biti objavljeni tek nakon provere tačnosti rešenja.

Napomena: „Nagradna igra“ je namenjena učenicima kojima predajem, a to su učenici odeljenja III-5, kao i učenici grupe B odeljenja III-1, III-2, III-3, III-4, III-5 i III-6.

Jedan učenik može da objavi samo rešenje jednog zadatka.

Za svaki zadatak će biti objavljeno samo jedno rešenje i to rešenje koje je prvo ispravno ostavljeno u komentaru.

Za svaki zadatak treba da navedete koje biste komponente postavili na obrazac i da napišete odgovarajuću proceduru. Ukoliko želite možete da dodate i sliku forme urađenu na računaru ili nacrtanu na papiru ili na računaru.

Napomena: Svi komentari budu pregledani pre objavljivanja. Samo tačna rešenja će biti objavljena i nagrađena.

ROK ZA PREDAJU REŠENJA ZADATAKA JE

21.3.2016. godine u 7,00 časova

ROK ZA PREDAJU REŠENJA ZADATAKA JE PRODUŽEN DO

4.4.2016. godine u 7,00 časova!!!

DO SADA REŠENI ZADACI: 1, 2, 5 i 6  – OSTALI ČEKAJU DA IH URADITE🙂

Zadatke možete preuzeti u PDF formatu na sledećem linku:

– SPECIJALNI ZADACI –

specijal 1specijal 2 specijal 3

SREĆNO!!!🙂

Ovaj unos je objavljen pod III razred Object Pascal/Lazarus, programiranje i označen sa , , . Zabeležite stalnu vezu.

6 reagovanja na III razred: Naredbe za organizaciju ciklusa – NAGRADNI ZADACI

  1. Vladimir kaže:

    ŠESTI ZADATAK
    Komponente:Label1, Label2, Button1
    Procedure TForm1.Button1.Click(Sender:TObject);
    Var
    i:integer;
    z:real;
    Begin
    z:=0;
    For i:=1 To 50 Do
    z:=z+ sin(i/3.14);
    Label2.Caption:=FloatToStr(z);
    End;

  2. Zorana kaže:

    PRVI ZADATAK
    Komponente: Label1, Label2, Button1

    procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
    var x,s:integer;
    begin
    s:=0;
    x:=1;
    while s<2016 do
    begin
    s:=s+x;
    x:=x*3;
    end;
    Label2.Caption:=IntToStr(s-x DIV 3);
    end;

  3. Jovana kaže:

    DRUGI ZADATAK
    Komponente: Label1, Edit1 za rezultat, Button 1

    procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
    var x, s: integer;
    begin
    x:=1;
    s:=1;
    repeat
    x:=x*2;
    s:=s+x;
    until s > 2016;
    Edit1.Text:=IntToStr (s-x);

    end;

    Skinula sam program Lazarus, tamo sam radila i pisalo je da je dobro – bilo je zeleno🙂

  4. Rešenje zadatka br. 2 koje je stiglo danas pre podne
    ima nekoliko semantičkih grešaka
    i jednu sintaksnu grešku
    pa samim tim ne može biti prihvaćen.

    Savetujem vam da zadatke proverite u razvojnom okruženju Lazarus
    pre nego što ostavite rešenje u komentaru.

    Instalaciju Lazarusa možete preuzeti na sledećem linku:
    http://www.lazarus-ide.org/index.php?page=downloads

  5. Aleksandra kaže:

    PETI ZADATAK
    Komponente: Label1, Edit1, Edit2, Button1

    Procedure TForm1.Button1Click ( Sender: TObject );
    var x,p,i: integer;
    begin
    x := StrToInt (Edit1.Text);
    p := 0;
    i := 2;
    repeat
    p := p + i;
    i := i + 2
    until i > x;
    Edit2.Text := IntToStr (p);
    end;

  6. Povratni ping: III razred: Naredbe za organizaciju ciklusa ZADACI ZA VEŽBANJE | Računarstvo i informatika

Zatvoreno za komentare.