III razred – TEORIJA: Metode u objektno-orijentisanom programiranju

Na početku školske godine upoznali ste se sa osnovnim karakteristikama objektno-orijentisanog programiranja, strukturom programa, događajima… PONOVITE LEKCIJU

Sada ćete naučiti nešto više o  klasama, objekatima  i metodama u objektno-orijentisanom programiranju, kao i odnosu između klasa, objekata i metoda.

Takođe ćete naučiti šta su konzolne aplikacije i kako se one kreiraju u razvojnom okruženju Free Pascal/Lazarus.

Prezentaciju sa časova na kojima smo učili o metodama u objektno-orijentisanom programiranju, definisanju ulaznih i izlaznih parametara metoda, kreiranju konzolnih aplikacija, sa primerima i zadacima možete preuzeti na sledećem linku:

 Metode u objektno-orijentisanom programiranju

 

Ovaj unos je objavljen pod III razred Object Pascal/Lazarus, programiranje i označen sa , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na III razred – TEORIJA: Metode u objektno-orijentisanom programiranju

  1. Povratni ping: III razred – TEORIJA: Upitnik za utvrđivanje gradiva | Računarstvo i informatika

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s