KVIZ: „Matematika nije bauk!“

Pre izvesnog vremena odlučila sam da prihvatim izazov i da zajedno sa profesorom matematike održimo čas matematike na jedan malo drugačiji način. Dogovorili smo se da napravimo kviz sa zadacima iz matematike u kojem će učenici pokazati znanje, snalažljivost i takmičarski duh.

Ideja je realizovana kao ugledni čas (blok od dva školska časa), u petak 8.4.2016. godine, a povodom obeležavanja Dana Škole. Kviz smo nazvali „Matematika nije bauk!“. Na času su primenjeni različiti oblici rada (frontalni oblik rada, individualni oblik rada, rad u grupi), kao i različite nastavne metode (metoda razgovora, prezentacija, brejnstorming, igra, objašnjavanje, rešavanje zadataka).

Učenici su pokazali znanje i snalažljivost. Na kraju časa su popunili evaluacioni upitnik. Kolega i ja možemo biti zadovoljni jer je ocena časa u celini 4,26🙂

Za domaći zadatak je ostalo da savete „Kako učiti matematiku?“ primene u praksi i naprave lični plan učenja matematike.

ZADATAK ZA UČENIKE:

Ukoliko ste do sada imali poteškoća u učenju matematike pročitajte sledećih nekoliko saveta „Kako naučiti matematiku? i napravite lični plan učenja matematike. Primer jednog plana učenja matematike za praćenje napredovanja iz ovog predmeta možete pogledati na sledećem linku „Kako sam učio matematiku“.

Pokušajte! Rezultati sigurno neće izostati!🙂

 

 

Ovaj unos je objavljen pod Ostalo i označen sa , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s