III razred – TEORIJA: OBJEKTNO-ORIJENTISANO PROGRAMIRANJE (objekti, klase, metode)

U sledećem tekstu možete da se podsetite svega što ste do sada naučili o programskim jezicima, programiranju i objektno-orijentisanim programskim jezicima  :-)

Do sada ste se upoznali sa algoritmima, programskim jezicima i etapama u razvoju programa.

Takođe su mnogi od vas na svojim računarima instalirali integrisano razvojno okruženje Lazarus. Ukoliko to još uvek niste uradili sada je krajnje vreme. Lazarus možete preuzeti sa sledeće adrese:

http://www.lazarus-ide.org/index.php?page=downloads

U nastavku sledi podsetnik na gradivo koje smo radili na časovima teorije o objektno-orijentisanom programiranju.

Korsinički interfejsi programa obično se klasifikuju ili kao komandno-linijski interfejsi (KLI) ili kao grafički korisnički interfejsi (GKI).

Programi sa grafičkim korisničkim interfejsom se često implementiraju u jezicima koji spadaju u grupu tzv. objektno-orijentisanih programskih jezika. Jezici koji pripadaju tzv. OOP paradigmi podrazumevaju da se različiti entiteti u programu predstavljaju objektima.

Osnovni pojmovi OOP su: komponente, objekti, metode, svojstva i događaji.

OOP teorija

 

Ovaj unos je objavljen pod III razred Object Pascal/Lazarus, programiranje i označen sa , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s